آرزوهامون ......


شیطونیای ما

پنج تا دخی شیطون که دنیا دیگه مث ما نداره :)

 

هعععععععی

چقدر خلوته اینجا ...

سووووت و کووور !!

برعکس روزای با هم بودنمون که همش پر از حرف و خنده و شادیه !!

همه رفتیم سر درسامون

بالاخره تا الان هرچی سر و گوشمون جنبیده و کم کاری کردیم دیگه بسه !!

حالا دیگه فقط دو سال مونده که درسمون رو تموم کنیم ...

این وبلاگ شاید آمار بازدیدش حتی کمتر از نصف وبلاگ خودم (یه دنیا ... یه بنیامین) باشه !!

اما میدونم یه چن نفری سر میزنن ولی کم کامنت میزارن

از همون چن نفر میخام واسمون دعا کنن

دعا کنن که آرزوهامون ...

آرزوهامون باقی نمونه !!!

برسیم به اون رشته ای که میخایم ...

ایشالا مژده و الهه ----> پزشکی :)))

من و زهرا ----> مهندسی :)))

نیلا ---> با اینکه همراه من و زهرا ریاضی میخونه ولی زبان دوس داره !!!

ایشالا نیلا هم به آرزوش برسه :)))

خدایا !! مرسی که تا اینجا باهامون راه اومدی ...

این دو سالم یه لطفی بکن دیگه :)))

جبران میکنم !!!!

التماس دعا  خدافظ ..

# تو دلم آشوب پاییزه دوباره :((

 



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت14:14---23 دی 1394
خخخ ریحانه جان ب من میگفتی جواب تبلیغاتیا رو نده هااا هههخخخ
پاسخ:چون میخاستم فحش بدم ج دادم


عسل
ساعت20:15---22 آذر 1394
اخ خیلی وقت بود نیومده بودم ....
اره ریحان می خوام موسیقی بخونم ...تعجب نداره تازه میخوام برم هنرستان و .......کلا موسقی خوبه ...کلاس سلفژ و پیانو و گیتار هم که میرم .....دیگه چی بازم بگم ؟؟؟ خخخخ
پاسخ:خوش بحاااااااااااااااالت ... موفق باشی


عسل
ساعت14:46---20 آبان 1394
امتحان دارید انقدر ساکت هستید ؟؟؟خخخ... من امروز مدرسه نرفتم راحت ...اخه قرار بود بریم قصر بازی بعد بچه های باحالمون نمیان ...منم گفتم بگیر بخواب ..مدرسه کیلو چنده ؟؟؟
پاسخ:خخخخخ .... واااااااا قصر بازی؟؟؟ خوش بحالتون ... چه جاهایی میبرن شما رو ...


عسل
ساعت19:04---19 آبان 1394
ایشالااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااا
به آرزوهاتون میرسید ....من می خوام موسقی بخونم ....
پاسخ:مرررررررسی ... جدی راس میگی عسل؟؟ واقعا میخای موسیقی بخونی؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 15 آبان 1394برچسب:,سـاعت 20:32 نويسنده ریحانه| |

Miss-A